Κι αν η ζωή έχει βαλθεί
αλύπητα να μας χτυπά
κι αν όλα ήρθανε πιο δύσκολα
κι ενάντια
ένα να ξέρεις και να το ‘χεις στην καρδιά
είν’ το χαμόγελο σου
η δύναμη μου πάντα.
Όσες φορές κι αν πέσω
για σένα άλλες τόσες πολεμώ
κι όρθια πλάι σου στέκομαι
ν’ αντέξω.
Το χτύπημα της μοίρας το βαστώ
μακρυά σου το κρατώ
και κάνω αγάντα.
Για να είσαι εσύ καλύτερα ξανά
να τα ‘χεις όλα
τίποτα να μην σου λείπει
χίλια κομμάτια εγώ θα γίνω
θα κοπώ
να μην φυλάξεις μέσα
καμιά λύπη.
Χίλιες κι αν είν οι δυσκολίες
κι οι δρόμοι δύσβατοι μπροστά
κι αν ανοιχτούνε
ένα σου βλέμμα δίνει φτερούγες στην καρδιά
παύει τον πόνο
και το δάκρυ μου στεγνώνει.
Γιατί είσαι εσύ, παιδί μου,
δύναμη και φως
ζωή απ’ την ζωή μου
και ανάσα
Ελπίδα κι όνειρο
χαρά μες τη χαρά
Ειν το χαμόγελο σου
η δύναμη μου πάντα.
#Ρένα Γέρου

